מדבקות אלומיניום ומדבקות סרט מתכתי

מה ההבדל בין מדבקות אלומיניום ומדבקות סרט מתכתי?

אנו נסביר מה ההבדל בין מדבקות אלומיניום ומדבקות סרט מתכתי. את שני הסוגים וסוגי מדבקות נוספים ניתן למצוא במדבקות איכות שבראשון לציון המציעים הדפסת מדבקות מכל הסוגים, גדלים וחומרים.

מדבקות אלומיניום

חזית החומר היא נייר אלומיניום בעל כריכה רכה הקיים בצבע כסף בוהק או זהב ומגיע עם דבק קבוע. יש להסיר את הנייר הדביק מהתווית, ולא להדביק מהנייר עצמו! כדי למנוע מהתווית להסתלסל כלפי מעלה. דבקים מסוג שניתן להסירם הם לא חזקים מספיק להתגבר אפילו עד הסלסול הקל שנוצר במשיכה. משמש בעיקר לרושם ויזואלי, מוצר תיוג דקורטיבי – לשימוש בסביבה פנימית בלבד. התייעץ בנו בעת שאתה שוקל להשתמש במ​​​​דבקות אלומיניום סוג זה של אלומיניום משמש גם למדבקות מובלטות. למינציה של שקף שקוף מוסיפה הרבה יציבות ולמראה.

פוליפרופילן בגוון מתכתי (BoPP)

חומר זה קיים רק בצבע כרום בוהק, אם יש צורך בזהב בוקר הוא יצבע בזהב בתהליך הצביעה. פוליפרופילן דו-צירי (BoPP) הוא אידיאלי עבור תיוג מוצרים כגון קוסמטיקה, מוצרי יופי, מוצרי מזון ייחודיים ומוצרים רבים המעוניינים לשדר מסר של "יוקרה". חומר זה שימושי במיוחד כאשר דרוש יישום גמיש כגון מכלים רכים או לחיצים. ניתן להשתמש ב- BoPP בסביבות מאתגרות רבות, אבל הוא אינו מתאים למצבים קיצוניים של חום, קור, מים, שמש וכו'. זהו חומר מקשר בין נייר, אלומיניום ומדבקות מיילר אנו ממליצים לדון ולבדוק בגלל הקומבינציות הרבות של נייר דביק הקיימות אצלנו.

מדבקות מיילר פוליאסטר מתכתיות

חומר זה קיים בצבע כרום בוהק (כסף), זהב בוהק, כסף מאט, וכסף משופשף. פוליאסטר הוא החומר הכי חזק, קשיח, עמיד ויציב בממדיו מבין אלו שחברות הדפסת תגיות מפילמים מציעות. בגין סיבות אלו, מיילר הוא החומר שבו משתמשים במרבית המקרים ביישומים תעשייתיים, כמו גם במוצרים הקמעונאיים המתקדמים ביותר, מוצרי חומרה וחיתוכים דקורטיביים. פוליאסטר הוא גם המוצר הנבחר עבור יישומים הכוללים חשיפה לסביבות חיצוניות או למים. ככל שהשימוש הוא יותר קריטי, כך חשוב לבחון את השילוב המתאים של נייר דביק. חברת מדבקות איכות תספק דוגמיות חומר, פרטי מפרט וחיתוך מוצרים לשם בדיקה ללא תשלום, על מנת להבטיח ביצועים מתאימים.

מדבקות עם למינציה, זוהי התוספת של ציפוי UV או ציפוי שקף שקוף, המוסיפה רבות להגנה על התווית, עמידות, מראה וטיפול – מעשי כמעט באופן אוניברסאלי לחומרים אלו בתהליך הייצור. לסיכום מדבקות אלומיניום ומדבקות סרט מתכתי ניתן להזמין במדבקות איכות, התקשרו עוד היום ונשמח לתת לכם שירות.

מדבקות אלומיניום ומדבקות סרט מתכתי

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר