דפוס מדבקות – על פי סוגי מדפסת שונים

דפוס מדבקות "מדבקות איכות"

דפוס מדבקות "מדבקות איכות" מספק מגוון פתרונות הדפסת מדבקות . לדוגמה , מדבקות דפי 4A הן מדבקות דפים. כל חבילת מדבקות מכילה 200 דפים , והן ניתנו להזמנה בגדלים אחרים או עם סוגי דבקים שונים על פי דרישת הלקוח ובהתאם לצרכיו ולציפיותיו מהמדבקות. כך למשל, "מדבקות איכות" יכולים לייצר את המדבקות אלו עם דבק שניתן להסרה או עם דבק שאינו ניתן להסרה. מדבקות PVC מיועדות להדבקה על גבי משטחים חלקים וקשיחים, כמו למשל זכוכית, קירות ועוד. יש להן ציפוי מיוחד המאפשר לדיו של המדפסת להיספג בהן מהר, להתייבש מהר, והן בעלות כושר עמידות גבוה לחום. מדבקות המיועדות למדפסת טרמל טרנספר הן מדבקות בגלילים, העשויים בחומרים שונים בהתאם להזמנת הלקוח.

על מדבקות אלו ישנה אפשרות להוסיף כיתוב או לוגו- על פי דרישה, כמובן. ייצור מדבקות שמיועדות למדפסות חייב להתאים לסוג המדפסת בה מדובר."מדבקות איכות" – דפוס מדבקות מציעים ללקוחותיהם שפע של פורמטים- נייר זוהר, פוליאסטר, PVCC , נייר כרומו, נייר כסוף, נייר מוזהב, נייר זרחני ועוד. לרוב, מדבקות בגלילים מתאימות למדפסות  ומותאמות לסוגים שונים של מדפסות. עם זאת, ישנה אפשרות להזמנה אישית העולה בקנה אחד עם דרישות הלקוח ומטרותיו. כך למשל, קיים יצור מדבקות יכול להיות לייצר רווחים קבועים ומדויקים בין מדבקה למדבקה באופן כזה שתואם את סוג המדפסת שברשות הלקוח.

שימושי מדבקות למדפסת:

ייצור מדבקות המיועדות להדפסה במדפסת מיועד ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. הן משמשות, למשל, להדפסת כתובות של לקוחות, כאשר המדבקה המכילה את פרטי הכתובת מודבקת על  מעטפה- שיטת משלוח כזו, למשל, מונעת כשלים בעקבות כתבי יד לא ברורים, ובנוסף, היא משדרת יוקרה, מעמד ואיכות של העסק עצמו. מדבקות אלה יכולת לשמש גם לצורך זיהוי או קטלוג של מוצרים, ושוב, מונע את הצורך לקטלג בכתב יד, העלול לגרום לבעיות בעקבות קריאות לקויה.

"מדבקות איכות" – דפוס מדבקות מספקות ייעוץ בנוגע לסוג המדבקות הרצוי והנכון לכל לקוח, בהתאם לדרישותיו ולמטרות המדבקות עבור, תוך לקיחה בחשבון את סוג המדפסת העומדת לרשותו ואת סדר גודל ההדפסה.

דפוס מדבקות

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר