הדפסת מדבקות על פי הזמנה אישית

הדפסת מדבקות על פי הזמנה אישית

הדפסת מדבקות על פי הזמנה אישית במדבקות איכות. מדבקות ויניל הם מדבקות העשויות מחומר שנקרא P.V.C. חומר זה מעניק מספר בלתי מבוטל של יתרונות (או חסרונות- תלוי בשימוש שאת מיידעם למדבקה). מדבקות ויניל מיועדות לשימוש זמני בדרך כלל.

על אף שהדבק שלהם חזק הוא אינו "נשאר לנצח" כמו מדבקות בטיחות וכדומה. במובן זה, אם מראש אתם יודעים כי אתם זקוקים למדבקה באופן זמני- מדבקות ויניל תהיינה מצוינות עבורכם. "הזמניות" שלהן באה לידי ביטוי ביכולת לקלף ולהסיר אותן מבלי לפגוע בטקסטורות המשטח עליו הן מודבקות, מבלי להשאיר סימנים או לגרום נזקים. יתרון נוסף מקבל ביטוי בכך שהן מיועדות לא רק לשימוש פנימי כמו יתר המדבקות אלא גם לשימושים חיצוניים. ניתן להדביק אותן על משטחים חיצוניים. שימושיהן של מדבקות ויניל במגזר התעשייתי הן בעיקר לצורכי סימון בגלל השילוב של הדבק החזק מחד, וקלות ההסרה שלהן מאידך. מדבקות אלו משמות בעשייתה לסימון שלבים שונים בפס היצור והאריזה עד לאריזה הסופית ולמוצר המוגמר. בניגוד למדבקות אחריות או מדבקות בטיחות- מדבקות ויניל הן "מדבקות הפיכות" ובמובן זה הן פותחות בפנינו אופציות שימוש רבות.

ומה בנוגע למרקם?

מדבקות ויניל הן המדבקות היחידות בעלות נפח, "עובי". הן רכות למגע, ובמובן זה הן פותחות בפניכם שלל של שימושים ומטרות: ילדים אוהבים אותן בגלל הרכות שלהן, בגלל הקלות בה ניתן לקלפן מעל גבי הגיליון ביחס למדבקות רגילות הדורשות מיומנות של מוטוריקה עדינה. השימוש שלהם בקרב ילדי הגן ובית הספר היסודי מביא לאינספור של דוגמאות הדפסה: הדפסת מדבקות לצורכי לימוד (למשל עונות השנה, חודשים, מספרים וכדומה), הדפסת מדבקות הנושאות דמויות אנימציה מפורסמות לצורכי קישוט החדר, קישוט מתנות ואף כמתנות לכשעצמן! ניתן לבצע הדפסת מדבקות ויניל  בעלות רקע זוהר. מדבקות זוהרות בעלות נפח, מרקם חלק ונעים למגע, הנושאות נושא או סיפור בעזרתו ניתן לקשט את חדר הילדים: פלנטריום על תקרת החדר, דמויות אנימציה על מיטות הילדים, מדפים או ארונות. ניתן אף להדביק אותן על הקירות מבלי לגרום לצבע נזק בעת הקילוף.

מדבקות ויניל לצורכי ריפוי בעיסוק

מרפאים בעיסוק העובדים עם ילדים המתקשים לרכוש מיומנויות מוטוריקה עדינה, הבאה לידי ביטוי בקושי ואף בהימנעות מציור, ובשלב מאוחר יותר גם בקושי או הימנעות מכתיבה, אוהבים ליצור קשר עם הילד באמצעות גורם לא מאיים וקל יחסית לשימוש על אף הבעיה. מדבקות ויניל קלות לקילוף ולהדבקה ביחס למדבקות אחרות, והיותן רכות, נעימות למגע, מבריקות ומודפסות בשל צבעים או דמויות אנימציה מפורסמות- מזמינות ומעודדות את הילד לשתף פעולה בטיפול ולרכוש מיומנות זו מבלי לשים לב.

האם ניתן להשתמש במדבקות ויניל כמה פעמים

ניתן להשתמש במדבקת ויניל כמה וכמה פעמים. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי ברגע שמרבים להסיר ולהדביק את המדבקה, שלמותה נפגעת. לעיתים נוצרים בה סדקים, לעיתים נוצרים בה קרעים. כך או כך, מדבקות ויניל שמסירים ומדביקים אותן מחדש אינן שומרות על חזות חדשה ויש לקחת זאת בחשבון בהתאם לשימושים שאתם מייעדים לה. כאשר מדובר בשימושים טיפוליים- הסדקים  או הקרעים שנוצרים במדבקה יהיו פחות קריטיים מאשר כשמדובר בשימושים עסקיים או דקורטיביים. ניתן להזמין במדבקות איכות מדבקות ויניל וסוגי מדבקות נוספות, מדבקות איכות – הדפסת מדבקות על פי הזמנה אישית .

הדפסת מדבקות על פי הזמנה אישית

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר