למי מיועדות מדבקות בגלילים

מדבקות בגלילים הן מדבקות המודפסות על נייר מגולגל – גליל מדבקות , המאפשר לכם לקבוע את אופן השימוש במדבקה בהתאם למטרה שלשמה יוצרה. לפי דרישת הלקוח, מגוון עשיר של צבעים וגוונים, סוגים, צורות, גדלים ופורמטים של הדפסת מדבקות בגלילים. כך למשל, מדבקות בגלילים יכולות להיות מדבקות "פשוטות" וסטנדרטיות, ויכולות להיות מדבקות יוקרתיות בעילות עיצוב מרשים משולב באפשרות של בחירת צורת המדבקה , משמע מדבקות בשטנץ/צורה  מיוחדת במדבקה. הוא הדבר גם בנוגע לפורמט ההדפסה. ישנם לקוחות המעוניינים במדבקות הממוקמות בצמוד זו לזו על גבי הגליל, ואילו אחרים מעדיפים לרווח בין מדבקה למדבקה. מדבקות בגלילים מדפסות רק על צידו העליון של הנייר המגולגל לנוחות השימוש.

גליל מדבקות – מה נכון?

סוג ההדפסה והפורמט שלה חייב להתאים למטרת המדבקות עצמן. כאשר הדבקת המדבקות נעשית ע"י מכונה, באופן אוטומטי, רצוי לרווח בין מדבקה למדבקה על גבי הגליל.

שימושים של מדבקות בגלילים ללקוחות עסקיים

לקוחות עסקיים נוהגים להשתמש בסוג זה של מדבקות לשימושים שונים בעסק: שימושים אדמיניסטרטיביים כגון סימון תיקיות ומסמכים, אריזה ואחסון של צרכי משרד, סימון מוצרים, מדבקות שם יבואן, לוגו,מדבקות עם מספור / מדבקות ברקוד עבור מוצרים שהעסק מוכר: אלקטרוניקה, מחשבים ואביזרים נלווים, קוסמטיקה ועוד. למעשה כל חנות או עסק המוכר מוצרים נעזר בסופו של דבר, במדבקות בגלילים על מנת לייעל את הסדר, הארגון והקטלוג. למותר לציין כי עסק או חנות שמוצריה נמכרים גם כמתנות, נהנית ממדבקות בגלילים המאחות "מזל טוב", "יום הולדת שמח" וכדומה. מדבקות בגלילים יכולת לשמש גם כגימיק ולא רק אמצעי לייעל את הארגון. כך למשל, מדבקות הנושאות את שם החברה מסיעות בעבודת הפרסום והשיווק שלכם. מדבקות בעלות מראה יוקרתי ונושאות את  הלוגו שלכם, מסיעות בהטמעת העסק שלכם לתודעת הציבור.

גליל מדבקות

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר