מגוון של שימורים למדבקות

מגוון עשיר של מדבקות עומד לרשות לקוחותינו. מגוון זה חולש על פני סוגים רבים, כאשר כל סוג מיועד, בדרך כלל, למטרה הייחודית לו. ייצור מדבקות מתבצע בכל מיני פורמטים: הדפסת מדבקות בדפים, בגלילים נדפסות דו צדדיות ועוד.

כך למשל, מדבקות בדפים מודפסות בשיטת פרוצס והן מיועדות לרב לשימוש בסדר גודל קטן יחסית. מדבקות אלו ניתן לייצר בהתאם לדרישת הלקוח ובמגוון של צורות. "מדבקות איכות" מדפיסים מדבקות אלו על סוגים שונים של נייר או חומרים אחרים.

ייצור מדבקות הניתנות להסרה:

מדבקות אלו מצופות בדבק מיוחד, המאפשר את הסרתה מבלי להשאיר סימני דבק או לגרום נזק למוצר עליו היא הודבקה. לרוב מיועדות מדבקות מסוד זה למטרות סימון מוצרים לשימוש ביתי או תעשייתי. כך למשל, ניתן לסמן בעזרתם כלי בית, ספרים, מוצרי חשמל שנמסרו לתיקון, פרסום ועוד.

מה מאפיין מדבקות אחריות?

מדבקות אלה אינן ניתנות להסרה בשלמותן, מבלי להשאיר סימנים או עקבות, ולכם נוח ונכון להיעזר בהן כמדבקות אחריות. הן מסיעות במניעת זיופים של מוצרים או בהעתקת זמן אחריות מוצר חדש ולמוצר ישן. למעשה, הן משמשות כתעודת אחריות ולרוב משתמשים בהן בתעשיות של מצלמות, מחשבים, מכשירים אלקטרונים, סוללות, חלקי חילוף לרכבים וכדומה.

מה בנוגע למדבקות ברקוד?

ייצור מדבקות אלו מלווה בהדפסת ברקוד קבוע או ברקוד משתנה. ניתן לשלב בהדפסה גם לוגו על פי דרישת הלקוח. מדבקות אלו מיוצרות על סוגי  ניירות שונים. הן ניתנות להזמנה בפורמט של מדבקות בגלילים או בפורמט של מדבקות בדפים, ושימושן העיקרי הוא במפעלים, תעשיות, ספירות מלאי, חניות וכיוצא באלה.

מדבקות פוליאסטר:

מדבקות אלו מיוצרות עם או בלי למינציה בהתאם לדרישת הלקוח. הייצור שלהן אינו נזקק לגלופות או לתבניות, וניתן להדפיס עליהן במגוון רחב של  צבעים. מדבקות פוליאסטר הן מדבקות בעלות עמידות גבוהה . לעיתים מדבקות אלו מצופות בציפוי דק של פלסטיק. פלסטיק זה מגן עליהן ומגביר את כושר העמידות שלהן. הן עמידות מפני חומרי אלכוהוליים כגון טרפנטין או ספירט, ובסופו של דבר, הן משמות היטב חברות, ארגונים או אנשים פרטיים המעוניינים כי הכיתוב שעל המדבקה יישאר לאורך זמן ולא ימחק בנקל.

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר