מדבקות רב פעמיות

אנו ב "מדבקות איכות" עוסקים בתהליכי הדפסת מדבקות מסוגים שונים ולמטרות שונות. ישנן מדבקות שאינן ניתנות להסרה (לפחות לא להסרה מלאה וחלקה של המדבקה בשלמותה) וישנן מדבקות  שהן בדיוק ההפך הגמור: ניתן להסיר אותן בשלמותן מבלי לפגוע במשטח ההדבקה אליו הוצמדו, ללא קשר לחומר הגלם ממנו עשוי המשטח.

מי זקוק למדבקות רב פעמיות?

מדבקות שניתנות להסרה מיועדות לשימוש מסחרי ולשימוש ביתי בהתאם לצורך. כך למשל, מוצרי חשמל הנמסרים לתיקון במעבדה, מכשירי מחשב תקולים, בגדים שנמסרים לתיקון במתפרה, נעלים שרכשתם ועדין יש לכם אחריות עליהן, ואתם דורשים תיקון ועוד דוגמאות מסוג זה- במקרים אלו שמכם וסוג הבעיה / התיקון / הבדיקה תירשם על גבי המדבקה שמוצמדת לחפץ בו מדובר, כך שהמשך תהליך הבירור לגביו יהיה יעיל ומהיר.

הבעיה רשומה על גבי המדבקה, כמו גם שמכם בעלי אותו חפץ. תעשיות טקסטיל משתמשות במדבקות מסוג זה: מדבקות שקופות מוצמדות לבגד ומכילות מידע לגבי שם המותר והמידה. מדבקות אלה מוסרות בקלות וניתן להצמידם בחזרה ללא כל גרימת נזק לבד או למדבקה עצמה. דפוס מדבקות רב פעמיות משמש גם לקוחות פרטיים בביתם: שימון ספרים או העזרות במדבקות אלה לצורך סימון קבוע או זמני של חפצים: אלבומי תמונות, ספרים, מדפים ועוד. מדבקות המשמשות בתי עסק, משרדים ולקוחות פרטים לרישום מידע כגון תזכורות, מספרי טלפון  וכדומה, הן דוגמה מצוינת למדבקות רב פעמיות הניתנות להסרה מבלי לפגוע במשטח או במכשיר אליו הוצמדו. הן אינן משאירות שאריות דבק, אינן מתפוררות בזמן הקילוף וניתן להעבירן ממקום למקום ללא גרימת נזק למשטח עליו הודבקו או למדבקה עצמה.

מדבקות רב פעמיות

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר