פאסון מוצרי מדבקות בגלילים אינפורמטיביים משתנים

מראה מובחר, ביצועים אולטימטיביים

בקש מנציג המכירות של Fasson שלך עותק של תבנית ה- Prime Film שלנו. בין אם היישום שלך דורש הסתגלות יוצאת דופן או בהירות מצוינת, אנו יכולים להנחות אותך בתהליך בחירת החומרים.

ישנם דברים שהם פשוט טובים יותר בשחור-לבן

משפחת המוצרים של פאסון מוכרת כבר זמן רב בתעשייה של מדבקות רגישות-ללחץ עבור מדבקות ברקוד באיכות גבוהה יש ברשותנו היצע רחב ביותר של כל סוגי המדבקות ולכל צורך כגון: מדבקות שקופות, מדבקות אחריות, מדבקות בטיחות, מדבקות מתפוררות ומדבקות אבטחה עבור מוצרי מדבקות רגישות-ללחץ.

מדבקות טרמיים בגלילים

המוצרים הטרמיים-השקופים מציעים ציפוי לבן בוהק ייחודי, חלק במיוחד, המתאים במיוחד לרזולוציה מקסימאלית של ההדפס וכן בעל עמידות גבוהה מאוד. בשילוב עם דבק ה-פאסון s2045 הבלעדי שלנו, החוזק המוגבר של הגליל מאפשר המרת מהירות מקסימאלית, אפילו בתצורות הדפסה המורכבות ביותר. הציפוי העליון הייחודי שלו מאפשר שחיקה מועטה ומשפר את אורך החיים של ההדפסה על פני הניירות הטרמיים האחרים.

ביצועים עם מדבקות בגלילים של פאסון ברקוד / מדבקות למדפסת

מוצרי סימון מדפים דורשים עיצוב זהיר על מנת לוודא ביצועים לאורך כל שרשרת הערך… בהכנה לדפוס, במהלך ההדפסה, על המדף ובתוך הסביבה. זוהי הסיבה מדוע אתה זקוק למוצרי המותג Fasson. המדבקות בגלילים שלנו עומדות בפני התנאים הקשים ביותר של סימון מדפים. מוצרי סימון המדפים לנייר פאסון או ויניל פאסון, מעוצבים בבקרת תהליכים ועם החומרים הטובים ביותר מסוגם, מספקים המרות עם פריסה שטוחה וריקוע נטול בעיות באופן יוצא דופן בתהליך ההדפסה. סמן המדפים במדבקות של פאסון מהווה חלופה יעילה מבחינה כספית לכל חומר גלם אחר. זהו מוצר נייר/פולי שהוגשה בקשה לרישום פטנט עליו, המעוצב עבור שימושים אוניברסאליים ביישומים של סימון מדפים.

בקרת איכות עבור הדפסת מדבקות בגלילים

קווים מנחים שלפיהם אנחנו עובדים למקסם ולייעל את ההדפסה של המדבקות בכלל, כאשר ממירים את מבני המוצר עם חומרי הגלם הטובים ביותר בעולם.

אולי תאהב גם:

תפקיד המדבקות בעיצוב אריזות

בעולם ההולך ומתפתח של עיצוב אריזות, מדבקות ממלאות תפקיד מרכזי שכן הן מספקות שכבה נוספת של תקשורת בין המוצר לצרכן. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבותן

טכניקות חדשניות בייצור מדבקות

פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות חדשניות בייצור מדבקות, תוך התעמקות כיצד הטכנולוגיה והיצירתיות מחוללות מהפכה בתעשייה זו. אנו דנים בשיטות חדשניות, חומרים ועתיד ייצור המדבקות.

מדבקות למיתוג ופרסום

גלה את כוחן של מדבקות ככלי יעיל למיתוג ופרסום, המסייע לעסקים להתבלט ולהעביר את המסר שלהם בצורה יצירתית ובלתי נשכחת. מדוע מדבקות הן כלי מיתוג

צרו עימנו קשר